M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Cross-promocja Pepsi, KFC i Diverse

Tomasz Wygnański | 5 listopada 2013, 06:00

Pepsi-Cola GB rusza z akcją opartą na mechanizmie nagród gwarantowanych.

W listopadzie i grudniu br. trwać będzie akcja przygotowana przez Pepsi-Cola GB pod nazwą "Zakrętkobranie". Projekt realizowany jest we współpracy z markami KFC i Diverse. Konsumenci, kupując napoje marek Pepsi, Mirinda, 7Up i MountainDev w opakowaniach promocyjnych i zbierając oznakowane nakrętki, mogą wygrać nagrody gwarantowane. Organizatorzy przygotowali na nagrody 600 tys. butelek Pepsi 0,5 l, 81 tys. sztuk kanapek Zinger i Twister w restauracjach KFC oraz 10 tys. sztuk koszulek Diverse z logo Pepsi-Coli w stylu vintage. Nagrody można odbierać w restauracjach KFC i sklepach Diverse.

Za przygotowanie komunikacji wsparcia promocji odpowiedzialne są agencje BBDO Warszawa, Digital One i dom  mediowy Media Direction OMD.

To druga w tym roku duża akcja Pepsi-Cola GB, poprzednią było "Wyzwanie smaku", w której konsumenci porównywali smak Pepsi z "konkurentem".

 

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,