Kraj

Liberty Direct nakłania: sprawdź czy nie przepłacasz?

W nowej kampanii ubezpieczyciel promuje polisy komunikacyjne i ubezpieczenia mieszkań.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FmmbIJEwTgDE%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FADf4ltOln4o%22%7D
Polski oddział firmy ubezpieczeniowej Liberty Seguros, operujący u nas pod marką Liberty Direct, rusza z nową telewizyjną kampanią reklamową promującą ubezpieczenia komunikacyjne oraz mieszkaniowe. W 15- i 30-sekundowych spotach firma przekonuje kierowców, by przestali przepłacać za polisy, dzięki skorzystaniu z jej oferty.

– Celem kampanii jest przekonanie kierowców, że warto szukać lepszej oferty ubezpieczeniowej w Liberty Direct. Dodatkowo zwracamy uwagę, że poza autem klienci mogą również korzystnie ubezpieczyć w naszej firmie mieszkanie – wskazuje Sylwia Zdulska, kierownik działu marketingu Liberty Direct.
 
Kreacja spotów została przygotowana przez Liberty Direct, a produkcja zrealizowana we współpracy z domem EasyHell Productions. Za zakup mediów odpowiada Havas Media. Kampania obejmie główne stacje telewizyjne – TVN, TVP, Polsat oraz kanały tematyczne.

Liberty Direct jest jedną z najszybciej rozwijających się firm ubezpieczeniowych na polskim rynku.

W pierwszej połowie bieżącego roku Liberty Direct zebrało 149,77 mln zł składki przypisanej brutto, o 11 proc. więcej niż w analogicznym okresie ub.r. Na koniec czerwca br. ubezpieczyciel obsługiwał 430 tys. polis.