Polski oddział firmy ubezpieczeniowej Liberty Seguros, operujący u nas pod marką Liberty Direct, rusza z nową telewizyjną kampanią reklamową promującą ubezpieczenia komunikacyjne oraz mieszkaniowe. W 15- i 30-sekundowych spotach firma przekonuje kierowców, by przestali przepłacać za polisy, dzięki skorzystaniu z jej oferty.
– Celem kampanii jest przekonanie kierowców, że warto szukać lepszej oferty ubezpieczeniowej w Liberty Direct. Dodatkowo zwracamy uwagę, że poza autem klienci mogą również korzystnie ubezpieczyć w naszej firmie mieszkanie – wskazuje Sylwia Zdulska, kierownik działu marketingu Liberty Direct.
Kreacja spotów została przygotowana przez Liberty Direct, a produkcja zrealizowana we współpracy z domem EasyHell Productions. Za zakup mediów odpowiada Havas Media. Kampania obejmie główne stacje telewizyjne – TVN, TVP, Polsat oraz kanały tematyczne.
Liberty Direct jest jedną z najszybciej rozwijających się firm ubezpieczeniowych na polskim rynku.
W pierwszej połowie bieżącego roku Liberty Direct zebrało 149,77 mln zł składki przypisanej brutto, o 11 proc. więcej niż w analogicznym okresie ub.r. Na koniec czerwca br. ubezpieczyciel obsługiwał 430 tys. polis.