Zagranica

Heineken uruchamia Scenthesizer

Marketer uruchamia panel, który łączy muzykę i zapach.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FWNicV4rgjkg%22%7D
Heineken zaprezentował projekt Scenthesizer – panel, który łączy muzykę i dokonania DJ-ów z dotarciem do zmysłu zapachu.
Marketer wykorzystuje w nowym projekcie synestezję, która ma nadawać muzyce nowy wymiar. Urządzenie wykorzystywane przez DJ-ów, prototyp o nazwie Scenthesizer, ma pozwalać DJ-om rozpraszać i komponować zapachy podczas odtwarzania utworu.

Na potrzeby tego projektu marka rozpoczęła współpracę z TJ-em, specjalistą od komponowania zapachów. Urządzenie, które powstało, ma za zadanie pozwolić rozwijać się zapachom odpowiednio dopasowanym do tonacji utworu. Tak skomponowany zapach można odtworzyć, przywołując wspomnienia z etapu komponowania muzyki.

(Popsop)