Kraj

Specjaliści rynku interactive zostali wykładowcami

SWPS utworzył podyplomowe studia z zakresu social mediów.

Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej uruchamia nowy kierunek studiów podyplomowych – social media. Koordynatorem projektu jest Maciej Skrzypczak, client service director Lubię To – Social Media Agency. Oprócz Skrzypczaka na nowym kierunku będą wykładać też m.in.: Sebastian Umiński, innovation development director Saatchi & Saatchi/Interactive Solutions, Marta Szczepańska, strategy director agencji Socializer czy Radosław Kaczmarek, strategy consultant w Melting Pot.

– Najlepszym studentom zaoferujemy płatne praktyki u partnerów studiów, w agencjach Socializer, Lubię To, Interactive Solutions i Saatchi & Saatchi – mówi Skrzypczak.

Podyplomowe studia z social mediów trwają dwa semestry. Przy jednorazowej opłacie ich koszt wynosi 7900 zł.