M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Transform today" - nowa kampania Absoluta

Tomasz Wygnański | 6 listopada 2013, 06:00

Marka z portfolio Pernod Ricard startuje z platformą komunikacyjną.

Absolut startuje z nową kampanią pod hasłem "Transform today", której ideą jest zmiana, jaką konsumenci mogą wprowadzić w swoje życie. Ambasadorami kampanii są osoby z kręgów sztuki – Woodkid, wszechstronnie uzdolniony francuski artysta, ilustrator oraz designer i muzyk, Amerykanin Aaron Koblin, z jednej strony działający w obszarze digital media, a z drugiej w technologii, francuski projektant Haute Couture Yiqing Yin oraz brazylijski ilustrator Rafael Grampa.
W ramach launchu globalnej kampanii odbył się cykl wydarzeń na ulicach Brooklynu i San Francisco. Oficjalnie projekt ruszył na stronie www.absolut.com. Konsumenci mogą tam obejrzeć filmiki przedstawiające twórców, ich pomysły i inspiracje. Dodatkowo materiały są dostępne w kanale YouTube. Kampanii towarzyszą też spoty telewizyjne, cykl drukowanych ogłoszeń i kampania online. Wraz z początkiem listopada czterech ambasadorów idei przedstawi swoje prace globalnej publiczności online oraz podczas interaktywnych wydarzeń.
Kampania została zaadaptowana na rynku polskim poprzez realizację konkursu "Odważ się zmieniać". Dzięki niemu blisko tysiąc twarzy pojawiło się na specjalnym opakowaniu zaprojektowanym przez utalentowanych streetartowców Chazme i Sepe.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,