Kraj

Vivus zmienia komunikację reklamową [wideo]

Koncepcję komunikacji przygotował McCann Worldgroup.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FkWZzYV2v960%22%7D
“Pieniądze współczesnych ludzi” to nowe hasło Vivus Finance. Po roku działalności pożyczkodawca zmienia komunikację. Jego oferta ma wykraczać poza dotychczasową deklarację “Pieniądze we właściwym czasie”.

Szybcy, Na Luzie, Przezorni, Nowocześni i Łebscy – to bohaterowie nowej kampanii reklamowej Vivusa. W nowej komunikacji z klientami pożyczkodawca stawia na przedstawienie różnych typów ludzi, którzy korzystają lub mogą korzystać z pożyczek online.

Nowa kampania znacznie zmienia dotychczasową komunikację firmy z klientami. Według Loukasa Notopoulosa, prezesa Vivus Finance, decyzja ta podyktowana jest rozwojem rynku pożyczek online, który wchodzi w kolejny etap. – Przez ostatni rok w telewizji wyemitowaliśmy ponad 540 godzin reklam. Nasi klienci już świetnie wiedzą, że pieniądze dochodzą na konto w 15 minut i wymagamy minimum formalności – mówi Notopoulos. – Teraz komunikację kierujemy do osób, które nie korzystały dotychczas z pożyczek online. Pokazujemy, jak zachowują się współcześni ludzie i gdzie my jesteśmy w tym świecie. Nasi bohaterowie to zwierzęta, z którymi utożsamiane są określone ludzkie postawy – dodaje.

– Mamy już 450 tys. klientów i udzielamy 2 tys. pożyczek dziennie. W ciągu 14 miesięcy działania przegoniliśmy pod tym względem rynki zagraniczne, na których nasza firma istnieje od 3-4 lat – mówi Notopoulos. W rozwoju pomóc mają też planowane zmiany w ofercie. Vivus zapowiada skrócenie czasu dostarczenia gotówki do klienta do 5 minut i uruchomienie aplikacji mobilnej. Rozważa również ścisłą współpracę ze sklepami internetowymi i podniesienie górnego limitu pożyczki.

Spoty emitowane są w stacjach ogólnopolskich i kanałach tematycznych. Kampania wspierana będzie intensywną reklamą w internecie. Koncepcję komunikacji przygotował McCann Worldgroup. Za zakup mediów odpowiada Initiative Media.