“Pieniądze współczesnych ludzi” to nowe hasło Vivus Finance. Po roku działalności pożyczkodawca zmienia komunikację. Jego oferta ma wykraczać poza dotychczasową deklarację “Pieniądze we właściwym czasie”.
Szybcy, Na Luzie, Przezorni, Nowocześni i Łebscy – to bohaterowie nowej kampanii reklamowej Vivusa. W nowej komunikacji z klientami pożyczkodawca stawia na przedstawienie różnych typów ludzi, którzy korzystają lub mogą korzystać z pożyczek online.
Nowa kampania znacznie zmienia dotychczasową komunikację firmy z klientami. Według Loukasa Notopoulosa, prezesa Vivus Finance, decyzja ta podyktowana jest rozwojem rynku pożyczek online, który wchodzi w kolejny etap. – Przez ostatni rok w telewizji wyemitowaliśmy ponad 540 godzin reklam. Nasi klienci już świetnie wiedzą, że pieniądze dochodzą na konto w 15 minut i wymagamy minimum formalności – mówi Notopoulos. – Teraz komunikację kierujemy do osób, które nie korzystały dotychczas z pożyczek online. Pokazujemy, jak zachowują się współcześni ludzie i gdzie my jesteśmy w tym świecie. Nasi bohaterowie to zwierzęta, z którymi utożsamiane są określone ludzkie postawy – dodaje.
– Mamy już 450 tys. klientów i udzielamy 2 tys. pożyczek dziennie. W ciągu 14 miesięcy działania przegoniliśmy pod tym względem rynki zagraniczne, na których nasza firma istnieje od 3-4 lat – mówi Notopoulos. W rozwoju pomóc mają też planowane zmiany w ofercie. Vivus zapowiada skrócenie czasu dostarczenia gotówki do klienta do 5 minut i uruchomienie aplikacji mobilnej. Rozważa również ścisłą współpracę ze sklepami internetowymi i podniesienie górnego limitu pożyczki.
Spoty emitowane są w stacjach ogólnopolskich i kanałach tematycznych. Kampania wspierana będzie intensywną reklamą w internecie. Koncepcję komunikacji przygotował McCann Worldgroup. Za zakup mediów odpowiada Initiative Media.