Kraj

Wakacyjna akcja eventowa "Epidemia Heyah"

Marka telefonii komórkowej Heyah (Polska Telefonia Cyfrowa) rozpoczęła wakacyjną akcję eventową pod hasłem "Epidemia Heyah". W ramach cyklu planowanych jest...

Marka telefonii komórkowej Heyah (Polska Telefonia Cyfrowa) rozpoczęła wakacyjną akcję eventową pod hasłem “Epidemia Heyah”. W ramach cyklu planowanych jest 35 imprez muzycznych w 22 miejscowościach wakacyjnych. Wezmą w nich udział znani didżeje: Adamus, Bert Jazzek, Arter, Tennesee, Ricardo, Spike, Banito, Dudekk. O “Epidemii Heyah” informują “pielęgniarki” jeżdżące “ambulansami” – samochodami marki Warszawa z czerwoną łapą. Szczegóły akcji konsumenci mogą też poznać na stronach www.zainfekowani.pl. Za akcję eventową i wsparcie BTL odpowiada agencja Polymus Integrated Communication. Projektowi towarzyszy teaserowa kampania ATL przygotowana przez agencję reklamową G7. (TW)