Kraj

NC+ stawia na pakiet filmowy premium [wideo]

Platforma oprócz kampanii obejmującej prawie wszystkie media przygotowała nową identyfikację wizualną.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FpT5SMutSQsg%26feature%3Dc4-overview%26list%3DUUHIoCzNrYCpdOnmyW1zHvTg%22%7D
“Oglądaj wszystko, co najlepsze, jak chcesz i kiedy chcesz” to hasło nowej kampanii promocyjnej platformy NC+. Komunikacja w odświeżonej identyfikacji wizualnej startuje 8 listopada i potrwa do końca miesiąca. Działania obejmą telewizję, radio, internet i outdoor.

Kampania telewizyjna obejmie ponad 40 stacji ogólnopolskich (m.in. TVP, TVN) i tematycznych (m.in. kanały AXN, Discovery, Orange Sport). Na potrzeby kampanii powstały dwa spoty. Pierwszy z nich to 45-sekundowy film wizerunkowy, pokazujący widzów przeżywających emocje podczas oglądania programów z oferty NC+, które mogą zobaczyć w wybranym miejscu i czasie. Drugi, 15-sekundowy spot promocyjny, eksponuje filmową ofertę w ramach pakietu Super Film.

Poza reklamami w TV przygotowano m.in. 15-sekundowy spot radiowy, który emitowany będzie w ponad 80 rozgłośniach radiowych w całej Polsce, m.in. w Trójce, RMF FM i Radiu Zet. Równocześnie rozpocznie się komunikacja w internecie, m.in. w serwisach: Filmweb.pl, Interia.pl, Onet.pl, Tvp.pl, Gazeta.pl, Ipla.tv, Tvnplayer.pl.

Kampania będzie wspierana komunikacją outdoorową prowadzoną na terenie całego kraju, m.in. w Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Trójmieście, Warszawie i we Wrocławiu. Wraz z nową kampanią odświeżona została identyfikacja wizualna platformy oraz zmienił się claim. Obecnie platforma NC+ w bezpośredni sposób zachęca swoich klientów hasłem “Zobacz więcej”.

Nową odsłonę identyfikacji wizualnej NC+ przygotował Łukasz Słotwiński, dyrektor działu kreacji NC+. Za kreację nowej kampanii odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Wszystkie media zaplanował dom mediowy ZenithOptimedia Group.