Kraj

Nestle przygotowuje się do świąt

Wafelek Princessa odświeża opakowanie i komunikację swoich słodyczy, przygotowuje też specjalną świąteczną ofertę.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FZROT1gYOGsU%22%7D
Marka Princessa z portfolio Nestle kontynuuje od początku listopada działania promocyjne. Wafelki marki Princessa zmieniły komunikację: stawiają na lekkość i kobiecość, a komunikat wizualny ma oddziaływać na zmysły odbiorcy. Celem działań w mediach jest przypomnienie konsumentkom o marce i wzmocnienie jej wizerunku w grupie docelowej.

Komunikacja w telewizji jest kolejnym etapem wspierającym relaunch marki, który w połowie roku objął zmianę opakowania.
Spot jest skierowany do młodych kobiet, które realizują pasje, wykorzystując swoją kreatywność (bohaterką spotu jest malarka, która również tańczy).
Przez cały okres trwania kampanii telewizyjnej emitowany będzie nowy, 30-sekundowy spot, w którego realizację – jak przekonuje producent – zostali zaangażowani światowej klasy specjaliści. Kampania zasięgiem obejmie najpopularniejsze stacje telewizyjne (TVP, Polsat, TVN) oraz kanały tematyczne (Atmedia, Polsat, TVN) docierające do grupy docelowej marki. W celu wzmocnienia komunikacji spot emitowany jest również na platformie VoD. 
Kampania telewizyjna została przygotowana przez agencję JWT, za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

W okresie przedświątecznym firma zdecydowała się również poszerzyć portfolio Princessy – na rynku będzie dostępny wafelek o smaku Tiramisu.

Nowością w portfolio są Nestlé Trufle – czekoladki z mlecznym nadzieniem w kakaowej posypce. W tym roku firma  oferuje klasyczne praliny After Eight w świątecznym opakowaniu, a także limitowane edycje deserowych czekoladek tej samej marki o smaku marcepanu z miętową nutą i o smaku irish coffee z orzeźwiającą miętą.

W ofercie Nestlé nie zabrakło również figurki Kit Kat w kształcie św. Mikołaja z mlecznej czekolady z zatopionymi w niej kawałkami wafelka. W formacie mini pojawią się również batoniki Kit Kat i Lion.
Świąteczne produkty mają być prezentowane w sklepie na standach w formacie ćwierćpalety, zaprojektowanych tak by przypominały choinkę. W kanale nowoczesnym pojawią się ćwierćpalety zatowarowane słodyczami, a w kanale tradycyjnym standy prezentujące zarówno świąteczne słodycze, jak i kawę Nescafe.