Kraj

"Metropol" promuje Francję i francuski biznes w specjalnym wydaniu dziennika

Dzisiaj ukazało się specjalne magazynowe wydanie bezpłatnego dziennika "Metropol" - "Vive la France!". Celem tej publikacji, która ukazuje się z...

Dzisiaj ukazało się specjalne magazynowe wydanie bezpłatnego dziennika “Metropol” – “Vive la France!”. Celem tej publikacji, która ukazuje się z okazji święta narodowego Francji, jest promocja Francji i francuskiego biznesu

w Polsce. Odbiorcami publikacji mają być: środowiska biznesowe, pracownicy dużych międzynarodowych firm, liderzy opinii publicznej, m.in.: środowiska naukowe, dziennikarze oraz politycy. Przed centrami biznesowymi i budynkami biurowymi w pięciu miastach: w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu i Trójmieście, 70 dodatkowych kolporterów rozda specjalne, niezależne od gazety “Metropol” wydanie “Vive la France!”. Nakład wydania wyniesie 50 tys. egzemplarzy. Dodatkowo ponad 2,5 tys. egzemplarzy zostanie wysłanych bezpośrednio do ambasad, rektoratów wyższych uczelni, izb handlowych, dziennikarzy oraz firm związanych z biznesem francuskim. “Vive la France!” zawiera m.in.: przegląd inwestycji francuskich w Polsce, informacje o Francuzach jako pracodawcach oraz o najciekawszych regionach turystycznych we Francji. Wydanie otwiera wywiad z Patrickiem Gautratem, ambasadorem Francji w Polsce. Patronat nad okolicznościowym wydaniem “Metropol. Vive la France!” objęła Francuska Izba Przemysłowo-Handlowa w Polsce działająca na rzecz budowania polsko-francuskiego partnerstwa w biznesie. (PR)