Kraj

GroupM rozważa współpracę z tematykami na wyłączność

Grupa negocjacyjna WPP szuka rozwiązania dla zapewnienia swoim klientom najlepszego inventory w kanałach tematycznych.

GroupM, grupa negocjacyjna domów mediowych WPP, rozważa możliwość nawiązania współpracy z niektórymi stacjami tematycznymi na zasadzie wyłączności reklamowej. Jak mówi Rafał Wolnomiejski, COO GroupM, przy obecnym zamieszaniu na rynku brokerskim grupa zastanawia się nad rozwiązaniem, które zabezpieczyłoby jej najlepsze inventory w wybranych stacjach tematycznych. Współpraca miałaby charakter wyłączny, bez udziału brokera. Na razie nieznane są bliższe szczegóły projektu GroupM.
Według danych RECMA za 2012 r. udział GroupM w ryku reklamowym wyniósł 39 proc. Struktura odpowiada za negocjacje dla domów mediowych m.in. MEC, MediaCom Warszawa, Mindshare, Maxus.