M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Discovery rezygnuje z samodzielności na rzecz TVN Media

Joanna Dziwisińska | 13 listopada 2013, 06:00

Kolejne stacje dołączą do oferty Premium TV.

TVN Media nawiązała współpracę z Discovery Networks w obszarze sprzedaży i planowania czasu antenowego w kanałach Discovery Networks dostępnych w Polsce. Dotychczas Discovery samodzielnie prowadziło sprzedaż swoich stacji. Począwszy od 1 stycznia 2014 r., oferta Premium TV poszerzy się o kanały: Discovery Channel, TLC, ID, Discovery Historia, Discovery Turbo Xtra, Discovery Science oraz Animal Planet. Nadawca pozostawia sobie sprzedaż ofert w  zakresie brand partnership, która będzie nadal zarządzana przez specjalny zespół wewnątrz Discovery Networks. Nie wiadomo, jakie będą losy działu sprzedaży Discovery Media zarządzanego przez Marcina Łukasiewicza. Przedstawiciele Discovery nie udzielają dodatkowych informacji poza oficjalnym komunikatem.

Stacje telewizyjne należące do Discovery Networks w okresie styczeń-październik 2013 r. osiągnęły udział w rynku na poziomie 2,92 proc. w komercyjnej grupie (16-49). Udział Premium TV w październiku br. wynosił 19,6 proc. w grupie A16-49 (dane: Nielsen Audience Measurement). Obecnie Premium TV oferuje reklamodawcom komunikację w 32 kanałach tematycznych i nowych ogólnopolskich. Reprezentuje reklamowo takich nadawców jak: TVN, Telewizja Puls, 4Fun Media, Viacom International Media Networks, Canal+ Cyfrowy, The Walt Disney Company. Wraz z kanałami Discovery Networks portfolio Premium TV powiększy się do 39 stacji.


Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , ,