Kraj

Rusza kampania Durex #Someonelikeme [wideo]

Marka po raz kolejny włączyła się w walkę z HIV.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FTm0cMC3qA8w%26feature%3Dc4-overview%26list%3DUUbx3qmCFbJOAChyCYGVbuWw%22%7D
W ramach tegorocznych działań Durex uruchamia globalną aktywację #Someonelikeme, która ma zachęcać ludzi z całego świata do szczerej rozmowy o seksie i dzielenia się swoimi historiami. Jej finał nastąpi 1 grudnia br., czyli w Światowy Dzień AIDS. Polska odsłona kampanii jest prowadzona w mediach społecznościowych i internecie.

#Someonelikeme to globalny projekt przygotowany przez Durex we współpracy z MTV Staying Alive Foundation. Kampania skierowana jest do młodych ludzi i zachęca ich do otwartej rozmowy o swoich doświadczeniach seksualnych oraz dzielenia się przemyśleniami z innymi. W ramach #Someonelikeme powstała m.in. platforma, gdzie każdy może dodać swoją historię lub opinię na temat seksu, związków czy ochrony przed AIDS, nagraną w formie materiału wideo.

Osią polskiej odsłony kampanii będą cztery krótkie filmy dotyczące takich tematów jak: Akceptacja, Intymność, Dojrzałość, Seks. Pierwsze litery tych słów tworzą skrót AIDS. Ich bohaterowie dzielą się swoimi historiami i przemyśleniami dotyczącymi elementów mających wpływ na jakość związków, seksu oraz odpowiedzialnych zachowań, które mogą nas ochronić przed AIDS. Poczynając od 7 listopada, materiały pojawiają się co tydzień na polskim profilu Durex w Facebooku.

Za polską odsłonę kampanii odpowiada agencja Multi Communications. Za zakup mediów Havas Media. Za działania w internecie zaś TBWA\Tequila.