W ramach tegorocznych działań Durex uruchamia globalną aktywację #Someonelikeme, która ma zachęcać ludzi z całego świata do szczerej rozmowy o seksie i dzielenia się swoimi historiami. Jej finał nastąpi 1 grudnia br., czyli w Światowy Dzień AIDS. Polska odsłona kampanii jest prowadzona w mediach społecznościowych i internecie.
#Someonelikeme to globalny projekt przygotowany przez Durex we współpracy z MTV Staying Alive Foundation. Kampania skierowana jest do młodych ludzi i zachęca ich do otwartej rozmowy o swoich doświadczeniach seksualnych oraz dzielenia się przemyśleniami z innymi. W ramach #Someonelikeme powstała m.in. platforma, gdzie każdy może dodać swoją historię lub opinię na temat seksu, związków czy ochrony przed AIDS, nagraną w formie materiału wideo.
Osią polskiej odsłony kampanii będą cztery krótkie filmy dotyczące takich tematów jak: Akceptacja, Intymność, Dojrzałość, Seks. Pierwsze litery tych słów tworzą skrót AIDS. Ich bohaterowie dzielą się swoimi historiami i przemyśleniami dotyczącymi elementów mających wpływ na jakość związków, seksu oraz odpowiedzialnych zachowań, które mogą nas ochronić przed AIDS. Poczynając od 7 listopada, materiały pojawiają się co tydzień na polskim profilu Durex w Facebooku.
Za polską odsłonę kampanii odpowiada agencja Multi Communications. Za zakup mediów Havas Media. Za działania w internecie zaś TBWA\Tequila.