Zagranica

Marks & Spencer skupi się na działaniach marketingowych wokół marki Your M&S

Sieć sklepów odzieżowych Marks & Spencer zamierza skupić swoje działania marketingowe na promocji marki Your M&S. Jej promocja będzie podstawowym...

Sieć sklepów odzieżowych Marks & Spencer zamierza skupić swoje działania marketingowe na promocji marki Your M&S. Jej promocja będzie podstawowym elementem strategii rewitalizacji sieci. Firma zrezygowała z wykorzystywania haseł reklamowych takich jak “Food love” na rzecz skoordynowanego przekazu marketingowego brandu Your M&S. Na działania marketingowe przeznaczono budżet wart ok. 30 mln funtów. Zdaniem Stevena Sharpa, dyrektora marketingu M&S, na razie firma nie planuje ogłoszenia przetargu reklamowego, jednak nie wyklucza, że może on zostać rozpisany w przyszłym roku. Obecnie Marks & Spencer obsługują agencja reklamowa Rainey Kelly Cambell Roalfe/Y&R i dom mediowy Walker Media. (“BrandRepublic”)