M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Marek Staniszewski jako chief strategy officer w Havas Worldwide

Katarzyna Kacprzak | 15 listopada 2013, 06:00

Staniszewski będzie odpowiedzialny za kompetencje strategiczne we wszystkich agencjach należących do Grupy Havas Worldwide w Polsce, a także za nowo powstającą strukturę dedykowaną brand consultingowi.

Do Grupy Havas Worldwide dołączył Marek Staniszewski, obejmując stanowisko chief strategy officera.

Przed przejściem do Havas Worldwide prowadził własne projekty szkoleniowe. Wcześniej przez dwa lata pełnił funkcję chief marketing officera w Canal+ Cyfrowym i odpowiadał za cały pion marketingu. W latach 2006-2011 jako członek zarządu i chief strategy officer w Young & Rubicam zarządzał strukturą BAV Consulting oraz był współzarządzającym agencją Max Weber. Staniszewski był już także związany ze strukturami obecnego Havas Worldwide, pełniąc funkcję dyrektora strategicznego w ówczesnym Euro RSCG Warsaw w latach 2003-2006.

Poza pełnieniem funkcji CSO w Havas Worldwide Marek Staniszewski jest także wykładowcą i trenerem. Prowadził zajęcia m.in. w: ICAN Institute – HBP, WSKiMS im. J. Giedroycia, SMR przy Akademii L. Koźmińskiego czy Akademii Questus. Współtworzył formułę i program branżowej Szkoły Strategii Marki przy SAR, w której naucza od momentu jej powstania.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,