Kraj

Związek Firm Public Relations wziął udział w przygotowaniu analiz ICCO 2004

Według najnowszego raportu International Communication Consulting Organisation (ICCO) rynek usług i produktów zdrowotnych jest w dalszym ciągu najważniejszym klientem agencji...

Według najnowszego raportu International Communication Consulting Organisation (ICCO) rynek usług i produktów zdrowotnych jest w dalszym ciągu najważniejszym klientem agencji public relations. Równie poważnym odbiorcą usług PR może stać się ponownie branża IT (internet technology). Prognozy wskazują jednak, że rok 2004 nie przyniesie jeszcze radykalnych zmian. Analizy ICCO składają się z raportów związków branżowych reprezentujących agencje PR w 12 krajach na świecie. W raporcie wzięły udział kraje ze wschodniej i zachodniej Europy (Polska, Austria, Republika Czeska, Finlandia, Irlandia, Nigeria, Rosja, Słowacja, Szwecja, Szwajcaria, Turcja i Wielka Brytania), Azji i Afryki. ICCO zrzesza ponad 850 firm poprzez ich przynależność do związków branżowych w 24 krajach. W Polsce członkiem ICCO jest Związek Firm Public Relations zrzeszający 22 agencje. (AMS)