Kraj

Dwie nominacje dla Mondelez Polska w European Excellence Awards

Zaprezentowano short-listę konkursu. W konkursie głównym walczą jeszcze trzy polskie kampanie.

Mondelez Polska otrzymał dwie nominacje w konkursie na najlepsze projekty komunikacyjne European Excellence Awards. Kampania tego koncernu “Milka – Moje miasto się przytula” walczy w kategoriach best campaign oraz food & beverage.

Na short-liście tegorocznego konkursu znalazły się również projekty: “Stacja Mercedes” zgłoszona przez Mercedes-Benz Polska (automotive & transport), “Męska Grypa” marki Gripex zgłoszona przez MSLGroup (healthcare) i “@mazing” Netii zgłoszona przez agencję wydawniczą Aude (employee publications).

W konkursie są też kategorie regionalne. Polska znalazła się w towarzystwie Rosji i Ukrainy. O nagrody w tej kategorii z Polski walczą projekty: “Podziel się radością” zrealizowana dla Coca-Cola Poland Services przez Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants oraz “Dociekliwi klienci McDonald’s” zrealizowana dla McDonald’s Polska przez agencje 24/7 PR i 24/7 Digital.

Ogłoszenie zwycięzców nastąpi 5 grudnia br. w Monachium.