Kraj

Stoperan w miejskiej dżungli [wideo]

Rusza wizerunkowe wsparcie marki z portfolio USP Zdrowie.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F6ycCxBn7gvI%22%7D
USP Zdrowie wystartowało z kampanią wizerunkową marki Stoperan, leku przeciw biegunce. Nowe hasło kampanii to “Na Sto% z Tobą. Stoperan”. Kampania ma za zadanie komunikować, że Stoperan można bezpiecznie stosować nie tylko w ostrej fazie biegunki, ale już przy pierwszych objawach, dlatego warto mieć lek pod ręką.

Kreację kampanii przygotowała agencja Unlimited. Media dla USP Zdrowie planuje i kupuje Starcom.