Kraj

Cadbury Wedel wybrał agencję reklamową do obsługi budżetu czekolad

Producent słodyczy Cadbury Wedel zakończył przegląd ofert agencji reklamowych dotyczący obsługi budżetu czekolad i wybrał agencję, która przygotuje najnowszy film...

Producent słodyczy Cadbury Wedel zakończył przegląd ofert agencji reklamowych dotyczący obsługi budżetu czekolad i wybrał agencję, która przygotuje najnowszy film reklamowy. Z nieoficjalnych informacji wynika, że brały w nim udział trzy agencje. Do tej pory za budżet czekolad Wedla była odpowiedzialna Saatchi & Saatchi (Saatchi pracuje jednocześnie dla siedmiu innych marek tego klienta). Do momentu zamknięcia tego wydania DS “MMP” nie udało nam się potwierdzić tych informacji z przedstawicielami marketera. Cadbury Wedel wydał w ub.r. na reklamę tabliczek 26,2 mln zł, a w ciągu pierwszych sześciu miesięcy br. – 10,3 mln zł (dane: Expert Monitor). (MKS, AMS)