Zagranica

Brytyjski rząd wybrał agencje do obsługi digital

W stworzenie nowego serwisu internetowego o budżecie 40 mln funtów, który ma objąć wszystkie departamenty, zostały zaangażowane 183 firmy.

SapientNitro, Poke London, Ogilvy Group, AnalogFolk i Albion są wśród 183 firm, które zostały zaangażowane przez rząd w Wielkiej Brytanii do tworzenia nowego serwisu publicznego. Po raz pierwszy brytyjski rząd zdecydował się na centralne zarządzanie serwisami wszystkich departamentów.

Oprócz wymienionych firm na liście ogłoszonej przez Cabinet Office znalazły się także Tribal Worldwide London pod nazwą DDB UK oraz Kindred i Grand Union. Wybrane agencje mają wprowadzić w życie rządową strategię cyfrową, której głównym celem jest ułatwienie korzystania z serwisów digital oraz zmniejszenie kosztów ich utrzymania. Oprócz tego umowa zawiera zakup, projektowanie, tworzenie i dostarczanie kontentu.

(Campaign)