Zagranica

Grey London obsłuży globalnie Ribenę

Agencja, która odpowiadała za kreację dla marki Lucozade.

Ribena, angielski producent napojów, wybrał agencję Grey London do obsługi globalnej, konsolidując tym samym budżet. Wybór odbył się bez przetargu. Agencja obsługiwała markę Lucozade przez ostatnie trzy lata.

Wcześniej Ribena pracowała z różnymi agencjami na całym świecie, na poziomie krajowym. Agencje te będą nadal działać na rzecz lokalnych projektów. Globalny budżet nie obejmuje także Wielkiej Brytanii i Irlandii, gdzie obsługa pozostaje przy M&C Saatchi, która zdobyła budżet marki w 2005 r. Konsolidacja nie obejmuje obsługi mediowej, w związku z czym za zakup i planowanie mediów dla Ribeny nadal będą odpowiedzialne agencje lokalne.

Pierwsza globalna kampania przygotowana przez Grey London jest planowana na marzec 2014.

(BrandRepublic)