Kraj

Śląskim szlakiem z raperem Bu

Artysta rapuje o swojej małej ojczyźnie, wplatając słowa z regionalnej gwary.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fg1dQw6Jrkjc%22%7D
W internecie i przestrzeni miejskiej pojawił się charakterystyczny kciuk będący nowym logo kampanii województwa śląskiego pod hasłem “Śląskie sprawdza się!”. Częścią kampanii jest także stworzony na potrzeby kampanii teledysk śląskiego rapera Bu.

Głównym nośnikiem komunikacji marketingowej jest internet. Oprócz tego komunikacja obejmuje prasę, radio i OOH. W miastach pojawiły się instalacje w postaci mniejszych i większych łap z podniesionym kciukiem. Jednym z głównych chwytów reklamowych jest utwór “Śląskim szlakiem” rapera Bu, którego przekaz skupia się na pozytywnych zmianach w regionie, nawiązując jednocześnie do tradycji i swojego dzieciństwa.

Za kampanię Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego odpowiada agencja Eskadra. Zakupem mediów zajął się Starcom. Kampania jest finansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.