M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Grupa Ogilvy & Mather integruje swoje agencje

Maciej Florek | 26 listopada 2013, 06:00

Ogilvy & Mather Advertising łączy się z Ogilvy Action. Dorota Gomółka odchodzi ze struktur grupy. Natomiast Ogilvy One i Neo@Ogilvy będzie zarządzał Mateusz Mentlewicz.

Grupa Ogilvy & Mather realizuje finalny etap integracji portfolio swoich spółek w Polsce. Dwie spółki z grupy: Ogilvy & Mather Advertising (full service) Ogilvy Action (aktywacje, shopper  i trade marketing) łączą się. Na czele nowej agencji pod nazwą Ogilvy & Mather Advertising stanie Wojciech Putrzyński. W związku ze zmianami dotychczasowa dyrektor zarządzająca Ogilvy Action Dorota Gomółka - podjęła decyzję o opuszczeniu grupy.

Jednocześnie grupa chce rozszerzyć kompetencje w zakresie analityki danych w ramach Ogilvy One oraz rozwój domu mediowego Neo@Ogilvy. Tymi spółkami zarządzał będzie Mateusz Mentlewicz, który po dwóch latach przerwy powrócił do Ogilvy & Mather, obejmując nowo utworzone stanowisko chief digital officera i będzie raportował bezpośrednio do CEO grupy Olgi Sobieraj.

Ogilvy One skoncentruje się na wsparciu konsultingowym i produkcyjnym grupy Ogilvy i jej klientów w zakresie nowych technologii. Będzie rozwijać kompetencje w zakresie analityki. Z kolei Neo@Ogilvy dostarczać będzie rozwiązania w planowaniu mediów pod kątem maksymalizacji dotarcia kampanii online (w tym SEM i SEO i precyzyjne targetowanie).

Po zmianach Ogilvy & Mather w Polsce obejmować będzie siedem spółek działających w obszarze komunikacji marketingowej: Ogilvy & Mather Advertising, Ogilvy Brand Consulting wyspecjalizowaną w zakresie doradztwa strategicznego, Ogilvy One, Neo@Ogilvy, Ogilvy PR obsługującą klientów w zakresie PR korporacyjnego, produktowego, eventów, CSR, kampanii antykryzysowych, dom produkcyjny Redworks zajmujący się produkcją broadcastową, DTP i print managementem, będący hubem adaptacyjnym dla klientów w regionie EMEA, oraz SoHo Square.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,