M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Plej agencją wspierającą dla PKO Banku Polskiego

Katarzyna Kacprzak | 27 listopada 2013, 06:00

Agencja będzie odpowiadać za działania ATL i BTL.

Agencja Plej wygrała przetarg na obsługę marketingową PKO Banku Polskiego. Jako agencja wspierająca będzie odpowiadać za niektóre działania ATL i BTL. Agencja będzie też nadzorować proces produkcji materiałów reklamowych, a także odpowiadać za przygotowanie i realizację innych zdarzeń z zakresu marketingu bezpośredniego.

Umowa pomiędzy Plej a bankiem została podpisana na dwa lata.

Od roku Plej jest też jedną z agencji wspierających działania eventowe PKO Banku Polskiego. Także w tym obszarze współpraca jest efektem wygranego przetargu.

Główną agencją kreatywną PKO Banku Polskiego jest DDB Warszawa.

 

 

Czytaj więcej na temat: , ,