Kraj

Wyborowa Gra Miejska według Lowe Warsaw

Gamingowy projekt Wyborowej.

Wyborowa Gra Miejska według Lowe Warsaw
Agencja Lowe Warsaw przygotowała interaktywną grę dla Wyborowa SA (Pernod Ricard Polska). Interaktywna gra jest częścią nowej komunikacji czystego wariantu Wyborowej. Gra jest skierowana do młodszej części konsumentów, jest prowadzona w całości w Facebooku. Jako jedna z pierwszych wykorzystuje technologię Street View (możliwość “chodzenia” wirtualnie po danym mieście).

Do zadań agencji należało opracowanie koncepcji gry, strategii komunikacji, rozwiązań kreatywnych oraz zakup mediów.

Wyborowa Gra Miejska umożliwia graczom przemieszczanie się po różnych miastach na całym świecie (w miejscach, w których jest sprzedawana wódka Wyborowa) i szukania ukrytych nagród. Każdego dnia miejsce akcji gry jest inne miasto. Do wygrania jest 30 walizek pełnych czystej wódki Wyborowa.