Kraj

Bauer zmienia strategię wydawniczą "Tiny"

Wydawca zmniejsza liczbę mutacji, ale za to z dodatkiem.

Wydawnictwo Bauer zmienia strategię dwutygodnika “Tina”. Dotychczas magazyn ukazywał się w czterech mutacjach. Obecnie będzie w jednej. Jak twierdzi wydawnictwo, po raz pierwszy na polskim rynku w segmencie poradnikowym książeczka kulinarna z przepisami czytelniczek dodawana jest do całego nakładu pisma. Dodatek “Wasze Przepisy” będzie zawierał od 21 do 24 sezonowych przepisów czytelników w każdym numerze. Za każdy opublikowany przepis ze zdjęciem autor przepisu otrzyma 80 zł. Ponadto w każdym wydaniu redakcja zamieści relację z wizyty u wybranej rodziny i jej popisowe danie. Za ten przepis i fotorelację rodzina otrzyma 500 zł.

Sprzedaż dwóch pierwszych wydań z książeczką z przepisami czytelników będzie wsparta kampanią reklamową w telewizji (stacje grupy TVP, Polsat i TVN) oraz mediach własnych Bauera. Wartość planowanych wydatków to ponad milion złotych do końca br. Za realizację kampanii odpowiedzialna jest firma Happy Hours, za planowanie i zakup mediów MEC. Najbliższe wydanie ukazuje się w nakładzie 450 tysięcy egzemplarzy, w objętości 68 stron, w cenie 1,40 zł.