M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Gęsina w świątecznej kampanii Louis Vuitton

( red. ) | 28 listopada 2013, 06:00

Gęś jest główną bohaterką czasu rozdawania podarunków w kampanii giganta branży luksusowej.

Louis Vuitton wybrał gęś na bohaterkę swojej przedświątecznej kampanii. Nowe działania mające na celu wzmocnienie wizerunku brandu i prezentację oferty marketera, która szczególnie poleca się konsumentom w okresie przedświątecznym: od futerałów na smartfony do tekstyliów i dodatków.

Równolegle marketer promuje cyfrowy katalog z prezentami. Na każdej stronie propozycje prezentów przedstawione są w formie kafli - jak w portalu Pinterest. W cyfrowym katalogu użytkownicy mogą oglądać również filmiki produktowe i grać w gry online.

Pozycje do katalogu sfotografował Coppi Barbieri. Wizualizacje mogą być wysyłane na wall w portalu Facebook, na stronach papierowych katalogu zamieszczone są również QR kody.

(Popsop)

Czytaj więcej na temat: , , ,