M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Biura reklamy wyróżnione po raz dziesiąty

Tomasz Wygnański | 28 listopada 2013, 06:00

Polsat Media, Edipresse, Agora, Grupa RMF, AMS, Goldbach Audience i New Age Media nagrodzone w raporcie "Media & Marketing Polska" i Millward Brown.

Już po raz dziesiąty firma badawcza Millward Brown zrealizowała badanie oceny satysfakcji współpracy z biurami reklamy, a redakcja "Media & Marketing Polska" przyznała wyróżnienia. W tej edycji raportu "Biura Reklamy" wyróżnienia otrzymały: Polsat Media (kategoria telewizja), Edipresse Polska (kategoria magazyny), Agora (kategoria dzienniki), Grupa RMF (kategoria radio), AMS (kategoria outdoor), Goldbach Audience (kategoria internet) i New Age Media (kategoria kino).

Łącznie w raporcie znajdują się wynikające z badania Millward Brown portrety ponad 50 biur reklamy. Próbę do badania stanowił panel specjalistów - pracowników domów mediowych, bezpośrednio współpracujących z biurami reklamy w danych kategoriach. W tej edycji badania zrealizowano wywiady ze 100 osobami.

Raport będzie dostępny z najbliższym wydaniem magazynu "Media & Marketing Polska".

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,