M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

K2 zajmie się częścią projektów Coca-Coli

Maciej Florek | 29 listopada 2013, 06:00

Agencja nadal będzie współpracować z marketerem.

W przyszłym roku agencja K2 będzie prowadzić aktywności dla marki Sprite, projekt Coca-Cola Cup 2014 oraz realizacje z obszaru e-commerce dla całego portfolio The Coca-Cola Company w Polsce. Planowane są działania z zakresu koncepcji, kreacji dla działań online, social i mobile oraz kontynuacja działań międzynarodowych dla marki Coca-Cola w ramach zleceń projektowych dla europejskich struktur firmy.

K2 pracuje dla marek z portfolio The Coca-Cola Company od 2003 roku.

Przypomnijmy, że główny budżet digitalowy Coca-Cola podzieliła między agencje McCann Worldgroup oraz Next, o czym informowaliśmy w MMP24 z dnia 7 października br.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,