Kraj

Zjednoczenie.com powiększa client service

Trzy osoby dołączają do zespołu agencji.

Zjednoczenie.com powiększa client service
Dział client service w agencji Zjednoczenie.com został rozbudowany o trzy nowe osoby. Stanowisko project managera objęła Katarzyna Żmuda (na zdj. z prawej). Z branżą interactive jest związana od ponad trzech lat. Wcześniej pracowała w agencji Cookie, gdzie zarządzała projektami dla takich klientów, jak Trefl SA, Tołpa, Lotos Paliwa. Żmuda będzie nadzorować i koordynować projekty interaktywne, współpracować z działem obsługi klienta, wspierać proces tworzenia projektów marketingowych.

Joanna Ładyżyńska, nowy account manager w agencji, przez ponad pięć lat odpowiedzialna była za strategię marketingu online, w tym social media marketingu marki Volkswagen w Hiszpanii. Będzie odpowiedzialna za obsługę klientów i rozwijanie kolejnych obszarów działalności agencji.

Maciej Konopka zdobywał doświadczenie między innymi w Performance Media, gdzie zajmował się działaniami SEO dla klientów korporacyjnych. W Zjednoczenie.com będzie odpowiedzialny przede wszystkim za prowadzenie kampanii efektywnościowych oraz obsługę klientów w zakresie marketingu w wyszukiwarkach.

W najbliższym czasie planowane jest również zatrudnienie nowych osób na potrzeby działań, które agencja prowadzi dla swoich klientów w mediach społecznościowych.