M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Martini Asti personalizuje butelkę

Katarzyna Woźniak | 2 grudnia 2013, 06:00

Bacardi Martini Polska wprowadza na rynek limitowaną edycję na zbliżające się święta, karnawał i walentynki.

Martini w okresie przedświątecznym wprowadził na rynek limitowaną serię Martini Asti w butelce, którą można spersonalizować. Do butelek dodawany jest specjalny czerwony foliopis, którym można opakowanie przyozdobić, napisać na nim życzenia lub zaprezentować kreatywne podejście w tworzeniu własnej wizji prezentu dla bliskiej osoby. Projekt butelki można też sfotografować i zamieścić w Facebooku. Na autorów najbardziej pomysłowych prac czeka Martini Asti oraz kubełki do chłodzenia wina.

Limitowana edycja Martini Asti z czerwonym pisakiem dostępna jest w sprzedaży od listopada 2013 r. Rekomendowana cena produktu to 39,99 zł.

Czytaj więcej na temat: ,