Kraj

Opus B wiodącą agencją dla Grupy Herbapol Lublin

Grupa Herbapol Lublin nawiązała współpracę z krakowską agencją Opus B. "Nasza współpraca z agencjami reklamowymi zawsze ma charakter projektowy -...

Grupa Herbapol Lublin nawiązała współpracę z krakowską agencją Opus B. “Nasza współpraca z agencjami reklamowymi zawsze ma charakter projektowy – powiedziała Marzena Dąbrowska, dyr. ds. marketingu Grupy Herbapol Lublin. – Nie wykluczam, że Opus B nie będzie jedyną agencją realizującą nasze projekty, choć teraz właśnie tylko oni są w trakcie pracy nad naszymi zleceniami”. Nie podała, o jakie projekty chodzi. Opus B brała udział we wcześniejszym przetargu Herbapolu. Zdaniem Dąbrowskiej doskonale wywiązuje się z dotychczasowej współpracy, toteż kolejne projekty trafiły do agencji już z pominięciem formuły przetargowej.

Od trzech lat główną agencją obsługującą Grupę Herbapol (m.in. marki Herbaciany Ogród, Owocowa Spiżarnia) była Ad Fabrika/FCB. Współpraca ta jednak została zakończona w momencie wygrania przez Ad Fabrikę/FCB przetargu firmy Agros Nova na obsługę marki Łowicz, w tym jej najnowszej linii – owocowych syropów będących konkurencją dla Owocowej Spiżarni Herbapolu. Ad Fabrika/FCB nigdy nie była z Grupą Herbapol związana długoterminowym kontraktem, wszelkie prace wykonywane dla tego klienta miały charakter pojedynczych zleceń. (AMS)