Kraj

Męska energia Black

Marka startuje z kolejną odsłoną promocji konsumenckiej.

Męska energia Black
Rusza druga część konkursu “Seven Ways to Sin by Black”, tym razem skierowana do mężczyzn. Za pomocą aplikacji na fanpage’u marki w Facebooku fani będą mogli zaprezentować swoją fotokreatywność.

Nagrodą w konkursie są egzemplarze kalendarza Black Energy 2014, które są efektem współpracy z kobietami uczestniczącymi w poprzedniej edycji projektu. W rywalizacji może wziąć udział każdy mężczyzna, który zakupi dowolny produkt marki Black Energy, zachowa paragon i wykaże się kreatywnością w Facebooku. Zadaniem będzie zamieszczenie za pomocą aplikacji zdjęcia pokazującego, że jest się prawdziwym fanem energii spod znaku Black. Nagrody otrzymają autorzy nieszablonowych i przykuwających uwagę obrazów, które zgromadzą największą liczbę głosów wśród internautów oraz zyskają uznanie jury. Zgłoszenia w konkursie można nadsyłać do 17 grudnia br.