M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Sześć marek Coca-Coli trafia do agencji Next

Maciej Florek | 3 grudnia 2013, 06:00

Agencja po przetargu zajmie się digitalową obsługą brandów: Coca-Cola (wariant podstawowy), Fanta, Nestea, Kropla Beskidu, Cappy, Powerade.

Agencja Next, należąca do grupy komunikacji marketingowej Starcom MediaVest, rozpoczyna obsługę strategiczno-kreatywną w mediach cyfrowych marek z portfolio firmy Coca-Cola Poland Services. Rozszerzenie obszaru współpracy poprzedzone zostało przeglądem ofert.

W wyniku przetargu, o którego rozstrzygnięciu informowaliśmy w MMP24 z dnia 7 października br., Next przejmuje odpowiedzialność za strategię, kreację i realizację projektów w interaktywnych kanałach komunikacji większości marek należących do firmy Coca-Cola Poland Services w Polsce: Coca-Cola (wariant podstawowy), Fanta, Nestea, Kropla Beskidu, Cappy i Powerade.

Dodatkowo agencja zajmie się obsługą kreatywną i produkcyjną strony korporacyjnej firmy Coca-Cola Poland Services oraz zarządzaniem bazami danych i akcjami mailingowymi. Zadania będą realizowane we współpracy z domem mediowym Starcom, który odpowiada za obsługę mediową Coca-Cola Poland Services, a także agencjami McCann Worldgroup i Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,