M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nowy format sklepów sportowych rozpoczyna kampanię

Katarzyna Kacprzak | 4 grudnia 2013, 06:00

Firma OTCF właściciel marek 4F wprowadza na polski rynek 4Faces.

OTCF wprowadza na polski rynek nowy format multibrandowych salonów sportowych – 4Faces.

Kampania, którą wspólnie z działem marketingu opracowała agencja Schulz Brand Friendly, opiera się na ostrzeżeniach i ma nakłaniać do chwili zastanowienia. Dotykając różnych form aktywności, zachęca ludzi aktywnych do odpowiedzialnego uprawiania sportu i rozważenia odpowiedniego doboru odzieży i sprzętu.

W ramach współpracy agencja stworzyła ideę kampanii oraz hasło dla marki 4Faces – "Sport know how". Kreacja wykorzystywana będzie podczas kolejnych kampanii informujących o otwarciach salonów 4Faces w różnych miastach Polski.

Aktualnie kampania prowadzona jest na Śląsku.

Czytaj więcej na temat: , , ,