M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Bartłomiej Walczuk dołączył do zespołu 180heartbeats + Jung v. Matt

Katarzyna Kacprzak | 4 grudnia 2013, 06:00

Nowy senior art director w agencji.

Bartłomiej Walczuk objął stanowisko senior art directora w zespole Mikołaja Sadowskiego, dyrektora kreatywnego 180heartbeats + Jung v. Matt. Przeszedł do 180heartbeats z agencji Ogilvy & Mather Advertising, gdzie zajmował również stanowisko senior art directora, pracując m.in. przy kampanii wprowadzającej na rynek sieć Nju. Mobile (MIXX Awards 2013) czy kampanii "Język Polski jest ĄĘ" (złoto na festiwalu Golden Drum 2013).

Walczuk wcześniej pracował w Young & Rubicam Poland, gdzie był odpowiedzialny między innymi za kampanie Plus GSM, Danone, Żywiec Zdrój oraz Ministerstwa Finansów, za którą otrzymał nagrodę KTR.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,