M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Gry-OnLine zmieniają biuro reklamy

Maciej Florek | 4 grudnia 2013, 06:00

Evolution Media Net zacznie obsługiwać spółkę od kwietnia 2014 r.

Gry-OnLine SA, jedna z największych polskich firm działających w obszarze gier wideo, po 13 latach współpracy z siecią Goldbach Audience podpisała umowę z Evolution Media Net.

Umowa między GryOnLine a Evolution Media Net wejdzie w życie 1 kwietnia 2014 i będzie obowiązywać co najmniej do końca roku 2015. W ramach współpracy sieć Evolution Media Net będzie zarządzać powierzchnią reklamową największego z serwisów należących do spółki, czyli www.gry-online.pl. Serwis miesięcznie odwiedza 1,9 mln osób, a liczba odsłon sięga 40 mln (średnia z roku 2013 wg Megapanel PBI/Gemius). Umowa ma charakter wyłączności sieciowej.

Serwisy należące do Gry-OnLine znajdą się między innymi w takich kanałach tematycznych, jak Big City Life, Enterta!nment, Men's World, Teenagers, Technology & Internet, oraz w ofercie specjalnej.

Czytaj więcej na temat: , ,