M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

ING Bank i Visa testują portfel Visy do e-zakupów

Maciej Burlikowski | 4 grudnia 2013, 06:00

Visa zapowiada wdrożenia w kolejnych bankach w przyszłym roku, a w drugiej połowie 2014 r. planuje kampanię reklamową.

ING Bank Śląski (ING Bank) jest pierwszym bankiem w Polsce, który testuje elektroniczny portfel organizacji płatniczej Visa do e-zakupów V.me by Visa. Jego zaletą jest to, że dane karty płatniczej podaje się tylko raz, podczas rejestracji jej w portfelu elektronicznym – nie ma konieczności podawania tych wrażliwych danych każdorazowo podczas zakupów w sklepach elektronicznych. Ma to gwarantować wyższy poziom bezpieczeństwa i zachęcić internautów do częstszych e-zakupów. Na razie system V.me by Visa testują pracownicy ING Banku. Komercyjne wdrożenie ma nastąpić na początku przyszłego roku.

Polska jest czwartym rynkiem, po Wielkiej Brytanii, Francji i Hiszpanii, na którym Visa wprowadza to rozwiązanie. Organizacja płatnicza zapowiada, że prowadzi już rozmowy z innymi polskimi bankami na temat wdrożenia swojego elektronicznego portfela.

W drugiej połowie roku Visa planuje skierowaną do konsumentów kampanię marketingową promująca V.me by Visa.

W Polsce dla Visy pracują agencja Saatchi & Saatchi i dom mediowy MEC.

Czytaj więcej na temat: , , ,