M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

MediaCom wygrywa Polpharmę

Joanna Dziwisińska | 5 grudnia 2013, 06:00

Firma farmaceutyczna wybrała dom mediowy do obsługi na rynku polskim.

Polpharma wybrała dom mediowy MediaCom Warszawa do obsługi swojego budżetu mediowego w Polsce - wynika z naszych informacji. Nie wiadomo, jak będzie wyglądała współpraca na innych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, których przetarg także dotyczył. Z nieoficjalnych informacji wynika, że w ostatnim etapie konkursu brały udział Carat, MediaCom Warszawa, MEC, OMD oraz MediaVest. Przetarg koordynował AT Kearney. Dotychczas za planowanie i zakup mediów dla kampanii Polpharmy odpowiadał dom mediowy OMD.

W związku z wygraną MediaCom powoła nowy podmiot do obsługi tego klienta, z samodzielnym zespołem. Bliższe szczegóły na ten temat na razie nie są znane. Przypomnijmy, że MediaCom przejął niedawno także obsługę GlaxoSmithKline, dotychczas pracującego z MediaVest.

Według danych Kantar Media za 2012 r. wydatki reklamowe Polpharmy wyniosły 143,8 mln zł. Dla porównania jeden z jej głównych konkurentów - USP Zdrowie - wydał w tym czasie na reklamę 265,36 mln zł.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,