Kraj

Szkot w kampanii Volvo

Marka motoryzacyjna promuje samochody osobowe z homologacją ciężarową N1.

Szkot w kampanii Volvo
Trwa ogólnopolska kampania sprzedażowa marki Volvo (Volvo Auto Polska). Najnowsza akcja promuje samochody osobowe z homologacją ciężarową N1, dzięki której 
od stycznia 2014 r. przedsiębiorcy będą mogli odliczyć całą wysokość podatku VAT. 


W przygotowanej kreacji wykorzystano wizerunek Szkota, który kojarzy się nie tylko z oszczędnością, ale też z charakterystyczną kratą na kilcie. Akcja dotyczy samochodów 
z rocznika 2014.

Głównym kanałem komunikacji są 30-sekundowe spoty radiowe emitowane na antenach radiowych stacji ogólnopolskich (m.in. radio RMF FM, Radio Zet, Polskie Radio Program 3) oraz ponadregionalnych (m.in. RMF Classic, Radio PIN, Radio Tok FM, Chilli Zet). Działania prowadzone są również w internecie, na największych portalach i serwisach 
o tematyce biznesowej, motoryzacyjnej oraz lifestyle’owej. Kampania dostępna jest także 
na urządzeniach mobilnych.

Koncept kreacji przygotowała agencja Red8 Advertising, natomiast kreacją online zajeła się agencja interaktywna K2. Za zakup, planowanie i optymalizację mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.