Kraj

Tiger nie kończy gry

Marka Maspeksu wprowadza nowy projekt internetowy.

Tiger nie kończy gry
Marka Tiger z portfolio Maspeksu wprowadza projekt internetowy – “Game is not over”. Idea projektu polega na uruchomieniu specjalnej platformy, na której dostępne będą trzy gry opracowane w stylistyce automatów do gier z lat 80.

Gry nawiązują do różnych sytuacji, w których młodzi ludzie piją Tigera, oraz sposobu, w jaki spędzają swój wolny czas. Pierwsza  – “Anatomia” – pojawiła się na platformie 2 grudnia. Jej bohaterem jest student hipster, który uczy się do sesji egzaminacyjnej. Kolejne odsłony zabawy będą emitowane co kilka dni.
Marketer zapowiada, że na graczy czeka wiele niespodzianek: stylistyka z lat 80., współczesna tematyka, interesujące postaci i dobra zabawa. Każdy z bohaterów przygotowanych gier, opadając z sił, może kontynuować zabawę,  wypijając wirtualnego Tigera. Na platformie widoczna jest puszka, która wraz z ilością wypitych wirtualnie energetyków stopniowo ulega rozpikselowaniu. Ma tym samym nawiązywać graficznie do stylistyki bohaterów oraz automatów do gier sprzed lat. Od rozpoczęcia przez cały czas trwania projektu będzie on promowany poprzez kampanię internetową, realizowaną w najpopularniejszych portalach (m.in. YouTube, Filmweb, NK).
Agencją odpowiedzialną za przygotowanie gry jest 180hearbeats + Jung v. Matt, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Codemedia.