Kraj

Bestfoods Đ promocja Gorących Kubków Knorr

Do marca potrwa promocja Gorących Kubków Knorr, przebiegająca pod hasłem "Co Knorr, to mercedes". Została ona zorganizowana przez firmę Bestfoods,...

Do marca potrwa promocja Gorących Kubków Knorr, przebiegająca pod hasłem “Co Knorr, to mercedes”. Została ona zorganizowana przez firmę Bestfoods, BTL Group i agencję Grey (kreacja spotu TV). Jej celem jest zwiększenie wielkości sprzedaży Gorącego Kubka oraz jego odmian Đ Ekstra i XXL. Na konsumentów czeka losowanie10 mercedesów. Producent spodziewa się, że w konkursie weźmie udział kilkaset tys. osób, informacje na jej temat pojawiły się na 1000 billboardów w całej Polsce, w TVP, Polscie, RTL7 i TVN, Radiu Zet i stacjach lokalnych, a także w Internecie i na stronach Telegazety. Przypomnijmy, iż w promocji Złotej Kostki Knorr uczestniczyło 100 tys. konsumentów. Knorr w kategorii snacków (gorące kubki zwykłe i w opakowaniach typu cup, zupy chińskie) kontroluje 54 proc. rynku pod względem wartości sprzedawanych produktów. Według danych firmy, 150 tys. Polaków powyżej 15. roku życia codziennie spożywa Gorący Kubek, a 1,5 mln osób deklaruje, iż konsumuje tego typu produkty przynajmniej 2 razy w tygodniu. Wśród konsumentów wyrobów Knorr przeważają osoby w wieku 15 Đ 39 lat (60 proc. badanych), mieszkańcy miast (70 proc.), z wykształceniem wyższym lub średnim (5 proc.). 17 proc. ankietowanych to osoby uczące się lub studenci. Ubiegłoroczne obroty firmy wyniosły 564,3 mln zł i były o 14 proc. wyższe od tych, które przedsiębiorstwo zanotowało w 1998 r. Zysk netto wyniósł 56,4 mln zł i był wyższy o 142 proc. od uzyskanego w 1998 r. W ub.r. Bestfoods przeznaczył na inwestycje 31 mln zł, o 11 proc. więcej niż dwa lata temu. (MK)