Kraj

FISE rusza z kampanią "Dobry biznes"

Agencja powstała we współpracy z agencją Lubię To - Social Media Agency.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FNkvlXY3v9jE%22%7D
Animowany film promuje ogólnopolską kampanię “Dobry biznes”, poświęconą przedsiębiorczości społecznej, zorganizowaną przez Fundację Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych (FISE). Spot, który można zobaczyć w mediach społecznościowych, przedstawia działalność firm łączących biznes i ważne cele społeczne.

– Nasz spot adresujemy do osób prywatnych, jak również firm i przedstawicieli administracji publicznej, które do tej pory nie miały styczności z zagadnieniem ekonomii społecznej – tłumaczy Julia Koczanowicz-Chondzyńska z Fundacji Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych. – Chcemy budować świadomość tego, że w rzeczywistości rynkowej istnieją podmioty realizujące ważną misję społeczną, których działalność i rozwój może wspierać każdy z nas – dodaje.

Kluczowym elementem kampanii, w tym również spotu edukacyjnego, jest popularyzacja strony internetowej   www.wybieram.es, która stanowi bazę najlepszych przedsiębiorstw społecznych w Polsce.

Kampania powstała we współpracy z agencją Lubię To – Social Media Agency.