Animowany film promuje ogólnopolską kampanię “Dobry biznes”, poświęconą przedsiębiorczości społecznej, zorganizowaną przez Fundację Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych (FISE). Spot, który można zobaczyć w mediach społecznościowych, przedstawia działalność firm łączących biznes i ważne cele społeczne.
– Nasz spot adresujemy do osób prywatnych, jak również firm i przedstawicieli administracji publicznej, które do tej pory nie miały styczności z zagadnieniem ekonomii społecznej – tłumaczy Julia Koczanowicz-Chondzyńska z Fundacji Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych. – Chcemy budować świadomość tego, że w rzeczywistości rynkowej istnieją podmioty realizujące ważną misję społeczną, których działalność i rozwój może wspierać każdy z nas – dodaje.
Kluczowym elementem kampanii, w tym również spotu edukacyjnego, jest popularyzacja strony internetowej www.wybieram.es, która stanowi bazę najlepszych przedsiębiorstw społecznych w Polsce.
Kampania powstała we współpracy z agencją Lubię To – Social Media Agency.