Kraj

TUI promuje oferty na wakacje [wideo]

Kolejna realizacja Brasil i MediaVest dla biura podróży.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F28JJ93FhrXQ%26feature%3Dc4-overview%26list%3DUUQk-K4zLFOSxL166PduZ6OQ%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FBhp98VyC6YE%26feature%3Dc4-overview%26list%3DUUQk-K4zLFOSxL166PduZ6OQ%22%7D
Biuro podróży TUI Poland rozpoczyna kampanię reklamową promującą ofertę wycieczek na przyszłoroczne wakacje pod hasłem: ”Ułóż z TUI swoje beztroskie wakacje!”.

– W tym roku zdecydowaliśmy się mocno podkreślić elementy oferty TUI, na które zwracają uwagę konsumenci podróżujący z dziećmi. Wiemy, że klienci są doświadczeni i oczekują wakacji dopasowanych do swoich potrzeb – mówi Justyna Krzyżanowska, kierownik komunikacji marketingowej TUI Poland.

TUI zaplanowało intensywne działania promocyjne w ogólnopolskiej telewizji, radiu oraz w internecie.

Koncepcją kreatywną kampanii oraz jej realizacją zajęła się agencja reklamowa Brasil. Za produkcję spotów telewizyjnych odpowiada dom produkcyjny Oto Film, a za planowanie i zakup mediów – dom mediowy MediaVest.