M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Bąbelkowa Milka dostanie silne wsparcie

Katarzyna Woźniak | 12 grudnia 2013, 06:00

Mondelez wspiera nowy wariant swojej flagowej czekolady.


Milka Bubbly to nowa linia czekolad napowietrzanych w portfolio tabliczek Milka, której właścicielem jest Mondelez. Jak twierdzi Beata Kucejko-Pełka, brand manager Milka Tablets w firmie Mondelez, innowacyjność nowego produktu polega na wprowadzeniu unikatowego kształtu tabliczki, w której kwadratowe kostki zostały zamienione w okrągłe bąbelki. Czekolada ma kilka wariantów smakowych: Milka Bubbly Mleczna 100 g, Milka Bubbly Mleczno-Biała 100 g, oraz Milka Bubbly Mleczna z płynnym karmelem 250 g. Jak zapewnia firma, takie formaty 
i gramatury są najbardziej popularne i pożądane przez konsumentów.


Mondelez planuje szerokie wsparcie marketingowe tej linii w 2014 roku – w telewizji, na nośnikach OOH, w Facebooku oraz prasie branżowej. Kampanię realizować będą agencje Saatchi & Saatchi, Carat, IQ Marketing i Next.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,