Na zakończonym właśnie festiwalu PromaxBDA Asia złotą nagrodę w kategorii Best print ad otrzymała kampania “HBO Stay Original” zrealizowana w warszawskiej agencji Ars Thanea przy współpracy z HBO Asia.
Zadanie polegało na stworzeniu serii ilustracji na cztery strony rozkładówki w prasie. Inspiracją dla twórców z zespołu Ars Thanea stały się reklamy z początków kinematografii, gdy na plakatach pojawiały się ręcznie malowane postaci filmowych bohaterów. Każdy z elementów głównego visuala może stanowić niezależną reklamę.
Na jego podstawie powstały także reklamy prasowe na pojedyncze strony, plakaty, bannery i inne formy kampanii.
Kampania “HBO Stay Original” została już nagrodzona złotem i dwoma srebrnymi statuetkami na festiwalu PromaxBDA w Los Angeles, o czym informowaliśmy w MMP24 z dnia 24 czerwca br.
PromaxBDA to stowarzyszenie skupiające firmy zaangażowane w tworzenie marketingu telewizyjnego i kontentu telewizyjnego na wszystkich dostępnych platformach.