Kraj

Polsat Media zadowolone z ruchu TVN Media

Ujednolicenie kosztów reklamowych przez TVN Media to w ocenie przedstawicieli Polsat Media dobry sygnał w celu unormowania sytuacji na rynku telewizyjnym.

TVN Media zapowiada od początku tego roku ostry zwrot w swojej polityce handlowej. Ma ona objąć m.in. ujednolicenie ofert ze względu na koszty i rabaty. Biuro reklamy zamierza wprowadzić jednolitą strukturę kosztów dla wszystkich klientów, klienci deklarujący określony poziom wydatków będą otrzymywać przypisany im poziom rabatów i kosztów CPP, natomiast szczegółowe warunki handlowe będą uzależnione od sposobu zakupu, dystrybucji całkowitych wydatków oraz poziomu zaangażowania. – Jesteśmy bardzo zadowoleni z ruchu naszej konkurencji, dotyczącego wprowadzenia jednolitej struktury kosztów dla wszystkich klientów. Sami stosujemy podobne zasady od wielu lat. To ważna inicjatywa, która – mam nadzieję – doprowadzi do unormowania sytuacji na rynku. Przejrzystość polityki cenowej zawsze była jednym z najważniejszych elementów w działalności Polsat Media, co od lat potwierdzają i doceniają nasi klienci, miedzy innymi w badaniach publikowanych przez “Media & Marketing Polska” – mówi Stanisław Janowski, dyrektor zarządzający Polsat Media.

Przypomnijmy, że biura reklamy są właśnie w trakcie negocjacji ofert na kolejny rok.

Przedstawiciele TVN Media nie udzielają żadnych dodatkowych informacji na temat nowej polityki handlowej.