Kraj

CzteryCzwarte odświeża Bakalland

Firma odpowiada za redesign marki.

CzteryCzwarte odświeża Bakalland
W wyniku wygranego przetargu agencja CzteryCzwarte Brand Design stworzyła nową identyfikację opakowań dla marki Bakalland oraz przeprowadziła redesign, którym zostało objętych ponad 70 produktów z najważniejszych kategorii. Nowe opakowania mają wzmacniać wiarygodność marki, która jest obecna na polskim rynku od 20 lat.

Nowa identyfikacja wizualna miała za zadanie lepiej dopasować się do zmieniającego się wśród konsumentów postrzegania kategorii – zdaniem firmy są one postrzegane coraz częściej nie tylko jako kulinarny dodatek, ale także zdrowa przekąska – alternatywna dla słodyczy i słonych snacków.

Koncepcja zmiany layoutu polegała na stworzeniu opakowań jednorodnych dla wszystkich linii produktowych. Zdecydowano się m.in. na użycie zdjęć produktów przedstawiających połączenie formy świeżej z tzw. suchą, czyli tym, co faktycznie znajdujemy w opakowaniu. Taki zabieg ma pokazać źródło pochodzenia każdej bakalii, czyli świeże owoce i orzechy. Okienko zastosowano wyłącznie na tyle opakowania. Aby wzmocnić cechy kojarzone z kategorią, umieszczono promienie słońca nad znakiem marki, co ma symbolizować ciepło i egzotykę.

Redesign marki to pierwsza praca CzteryCzwarte dla firmy Bakalland. Agencja przeprowadziła także sesję zdjęciową oraz przygotowała opakowania do druku z uwzględnieniem różnorodnych technologii.