M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Factory Outlet planuje rozwój sieci sklepów i wsparcie reklamowe

Serwis Dzienny | 19 lipca 2004, 00:00

Spółka Neinver Polska, właściciel sklepu Factory Outlet w podwarszawskim Ursusie, gdzie wyprzedawane są końcówki kolekcji markowej odzieży, zamierza rozwinąć działalność...

Spółka Neinver Polska, właściciel sklepu Factory Outlet w podwarszawskim Ursusie, gdzie wyprzedawane są końcówki kolekcji markowej odzieży, zamierza rozwinąć działalność w Polsce. Nowe inwestycje mają powstać w innych miastach Polski, a centrum w Ursusie ma być rozbudowane o kolejne 5 tys. mkw. powierzchni. Inwestor nie precyzuje jednak szczegółów swoich planów, choć prawdopodobnie już jesienią br. zostaną otwarte nowe sklepy. Nowym dyrektorem zarządzającym Factory Outlet jest Piotr Kiliański, z firmą związany od maja br. Wcześniej wdrażał strategię rozwoju w centrum handlu, sztuki i biznesu w Starym Browarze w Poznaniu. Factory Outlet działa od 2002 r. W podwarszawskim sklepie mieści się 46 punktów sprzedaży. Odwiedzający to osoby w wieku 18-35 lat. Factory współpracuje w zakresie projektów reklamowych z agencją Communications Unlimited. Kilka razy w roku prowadzi kampanie promocyjne, na ogół używając takich nośników jak prasa, outdoor i radio. Akcje reklamowe prowadzone są przy okazji takich wydarzeń jak sezonowe wyprzedaże, rocznice i jubileusze sklepu oraz święta. Factory prowadzi regularny mailing adresowany do 5 tys. swoich stałych klientów. Regularnie także wydaje gazetkę "Factory News". Wysokość budżetu marketingowego przeznaczonego na działania promocyjne w najbliższym czasie nie została ujawniona. (MKS)

Czytaj więcej na temat: , , , ,