Kraj

Next promuje markę Serenada [wideo]

Agencja odpowiada za strategię i kreację spotu wideo oraz formatów interaktywnych wspierających aktywację.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FXRAaAMq0lGg%22%7D
Agencja Next z grupy Starcom MediaVest przygotowała najnowszą, świąteczną kampanię serów Serenada, marki należącej do firmy Spomlek. Next odpowiada za strategię i kreację spotu wideo oraz formatów interaktywnych wspierających aktywację. Bohaterem animowanego filmu jest Rodzinka Serenado, postaci znane już z kampanii reklamowych marki Serenada. W najnowszej kampanii bohaterowie w zabawny sposób życzą widzom wesołych świąt.

Kampania otrzymała silne wsparcie promocyjne w serwisach wideo, VoD oraz Youtube.com. Emisje spotu zaplanowano w portalach horyzontalnych, stronach społecznościowych, poświęconych wideo oraz takich serwisach, jak Kwejk.pl, Femotywatory.pl i Wrzuta.pl. Dodatkowo promocja odbywa się na fanpage’u marki Serenada w portalu Facebook. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.